آموزش هيپ هاپ
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

آموزش هيپ هاپ

قیمت: 7500 تومان

آيا تا کنون به فکر داشتن شکمي تکه تکه و کاملا زيبا بوده ايد؟ داشتن چنين اندامي ملزم به تمريناتي سخت و سنگين فقط در همين زمينه مي باشد. اما امروز، بوسيله آموزش هايي که توسط Shaun T صورت ميگيرد، شما مي توانيد تنها با رقصيدن به نوعي که او آموزش مي دهد، به اندام متناسب خود برسيد. در اين مجموعه، شما توسط آموزش ها و روش هايي که او مي گويد، رقص هيپ هاپ را انجام مي دهيد. به گفته او، اسم اين نوع ويژه از رقص هيپ هاپ، " برقص، سفت بگير، خوش اندام شو" مي باشد که شما بدون انجام دادن يک نوع حرکت خاص و البته با بسياري از هيجانات، هم رقص هيپ هاپ را فرا گرفته و هم به اندام ايده آل خود در قسمت شکم مي رسيد. حتي اگر شما هيچ زمينه اي از رقص هيپ هاپ نداريد، شان به شما اين تکنيک ها را به طور قدم به قدم آموزش خواهد داد. مدت زمان انجام تمرينات ، ? هفته مي باشد که از ? بخش تشکيل شده است: سوزاندن چربي هاي هوازي، چربي سوزي در کل بدن ، سوزاندن و سفت کردن بدن با رقص هيپ هاپ، تمرينات پاياني شکل گيري عضلات.
ورزش هيپ هاپ به نوعي ورزش اتلاق مي‌شود که همراه با موسيقي هيپ هاپ انجام گرفته و بخشي از فرهنگ هيپ هاپ محسوب مي‌گردد. اين نوع ورزش در دهه? هفتاد ميلادي توسط سياه‌پوستان امريکايي ابداع گرديد.آنچه اين نوع ورزش را از ديگر ورزش ها متمايز مي‌سازد طبيعت آزاد و خلاقانه? آن است. ورزشکاران اين سبک معمولاً در رقابت‌هاي مختلفي شرکت کرده و حرکات جديد ابداعي خود را به نمايش مي‌گذارند.
با استفاده از اين محصول و با انجام حركاتي كه در اين ويدئو به شما آموزش داده مي شود در مدت زمان كوتاه چربي هاي اضافه بدن خود را از بين برده و به اندامي مناسب دست پيدا مي كنيد. ضمن آنكه مهارت خارق العاده اي در انجام حركات هيپ هاپ كسب خواهيد كرد.بدون اين كه از رژيمهاي سخت و طاقت فرسا خسته شويد و با استفاده از تفريح و ورزش به تناسب اندام واقعي و ماندگار دست يابيد.
آموزش كاملا تصويري
رقص هيپ هاپ
آموزش اصولي و حرفه اي
لاغري و تناسب اندام در زمان كوتاه
تناسب اندام با رقص و موزيك
شماره مجوز ارشاد: پ ش / 14578

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی